Bestsellery




































































































Statystyki

Produktów:
1021
Kategorii:
340
Nowości:
24
Promocje:
331

Bezpieczne zakupy

  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru )

REGULAMIN sklepu

REGULAMIN Sklepu internetowego "MEDEA"

 

1. Informacje o NAS:

    Sklep internetowy "MEDEA" działający pod adresem:

       www.sklep-tanio.pl

    MEDEA Mirosława Dudziak - 41-303 Dąbrowa Górnicza Al. J.Piłsudskiego 36/126

    NIP: 629-108-36-94 ,  Regon: 276439199

 

    Tel: 

    796 248 111


     e-mail:

     biuro@sklep-tanio.pl

       

 2. Oferta sklepu

       1. Oferta prezentowana na stronie sklepu nie jest ofertą handlową w rozumieniu KC i stanowi zaproszenie do składania ofert kupna.

       2. Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Klienta przez Sklep, czyli moment potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia przez obsługę sklepu.

       3. Ceny zawierają podatek VAT. Nie uwzględniają kosztów wysyłki, które doliczane są (w zależności od wyboru Klienta) jako osobna pozycja w koszyku. Informacja o kosztach wysyłki wyświetla się przed złożeniem przez Klienta zamówienia (po wrzuceniu towaru do koszyka). Znajduje się ona również w zakładce "Koszty wysyłki".

       4. Do każdego zamówienia dołączamy paragon, lub na życzenie klienta Fakturę Vat.


3. Zamówienia

       1. Towary, które sprzedajemy w naszym sklepie mogą być dostępne od ręki, bądź też sprowadzane na zamówienie. 

           Informacja o dostępności danego towaru, a także terminie realizacji,  umieszczona jest w opisie. W przypadku towarów na zamówienie, może zdarzyć się, że braknie ich w hurtowni lub u producenta.

       2. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem koszyka na stronie sklepu, poprzez e-mail lub telefonicznie.

       3. Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi złożenie przez niego oferty zawarcia umowy sprzedaży. Do zawarcia umowy dochodzi w chwili przyjęcia tej oferty przez sklep bez zastrzeżeń.

       4. Klient niezwłocznie otrzymuje e-mail z treścią a także nr zamówienia.

       5. Termin realizacji zamówienia jest liczony od daty potwierdzenia przez sklep niezbędnych danych do przygotowania zamówienia.

       6. Zamówienia są realizowane w terminie określonym przy zamawianym produkcie, standardowo do 3 dni roboczych od zaksięgowania przez nas wpłaty. Przez realizację zamówienia rozumieć należy przekazanie zakupionego towaru podmiotowi  odpowiedzialnemu za dostarczenie towaru do Klienta.

       7. Sprzedawca może kontaktować się z Klientem celem potwierdzenia zamówienia, danych teleadresowych. Opcja wysyłki: kurier za pobraniem, będzie przyjęta do realizacji wyłącznie po podaniu pełnych danych adresowych, łącznie z nr telefonu i po wcześniejszym potwierdzeniu telefonicznym zamówienia.

       8. O realizacji zamówienia sprzedawca poinformuje osobnym e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki  (w przypadku wyboru rodzaju wysyłki rejestrowanej: list polecony, paczka, kurier, paczkomaty InPost).

       9. W sprawach dotyczących zamówień prosimy o kontakt mailowy zawsze dołączając nr zamówienia i dane teleadresowe.

       10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Klient.

       11. W przypadku przesyłek nieodebranych przez Klienta z adnotacją poczty " Adresat nieznany", " Nie podjęto w terminie"  - które do nas wrócą - towar możemy wysłać kolejny raz, po opłaceniu przez klienta opłaty zwrotnej (którą ponosimy za odbiór takiej przesyłki) plus ponownej opłaty za wysyłkę.


4. Płatności

       1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się na stronie internetowej, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
Zamówienia złożone - realizowane są na warunkach obowiązujących w chwili ich złożenia, wszelkie późniejsze zmiany cen towarów, czy innych elementów objętych zamówieniem nie mają wpływu na kształt wcześniej zawartej umowy kupna - sprzedaży.

       2. Płatności za towar można dokonać w następujący sposób:

           - płatność przelewem na numer konta:



                                                 MEDEA

               41-303 Dąbrowa Górnicza Al.J.Piłsudskiego 36/126

               58 1950 0001 2006 4021 7976 0001

                      

           W tytule przelewu koniecznie należy podać nr zamówienia

 

           - płatność za pobraniem - opłata za zamówiony towar, plus koszty wysyłki płatne kurierowi przy odbiorze (zamówienie takie musi być potwierdzone telefonicznie).

       3. Płatność za zamówienie, wraz z kosztem wysyłki należy wykonać w terminie do 4 dni po złożeniu zamówienia. W przypadku braku płatności sklep będzie próbował się kontaktować z Klientem. Przy braku odpowiedzi sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.

       4. W przypadku, gdy płatność za zamówienie będzie niższa od podanej w zamówieniu, sprzedawca poinformuje Klienta o konieczności dopłaty. Zamówienie będzie wysłane po zaksięgowaniu dopłaty.

       5. W przypadku, gdy płatność za zamówienie będzie wyższa od podanej w zamówieniu, sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji z prośbą o podanie nr konta bankowego, celem zwrócenia powstałej nadpłaty. Nadpłata zostanie zwrócona w terminie do 48 h od otrzymania informacji z nr konta.

5. Koszty wysyłki

        Jaki będzie koszt wysyłki, klient może sprawdzić jeszcze przed dokonaniem zakupu. W tym celu, wystarczy tylko wrzucić odpowiednią ilość towaru do koszyka i sprawdzić, jakim rodzajem wysyłki będzie można go nadać i jaki będzie koszt.


6. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

     1. Kupujący będący Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą zakupów w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, ma prawo – w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a w przypadku odbioru osobistego towaru od dnia dokonania tego odbioru – odstąpić od zawartej umowy i zwrócić towar bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów:
     1) bezpośrednio związanych ze zwrotem towaru,
     2) przekraczających najtańszy zwykły sposób dostarczenia danego towaru, oferowany przez Sprzedawcę
 
    i z tym zastrzeżeniem, że Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

  2. Konsument nie może odstąpić od umowy, której przedmiotem jest towar wykonany lub sprowadzony na indywidualne zamówienie Konsumenta, według specyfikacji dostarczonej przez niego.

  3. W celu odstąpienia od umowy Konsument obowiązany jest złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania wskazanego w ust. 1 terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać:
    1) wskazanie adresata, tj. Sprzedającego,
    2) sformułowanie: „Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów …” z ich wymienieniem,
    3) datę zawarcia umowy lub odbioru towaru,
    4) podanie imienia i nazwiska konsumenta,
    5) adres konsumenta,
    6) podpis konsumenta i datę złożenia oświadczenia.

  5. Konsument obowiązany jest zwrócić towar przesyłką rejestrowaną, na adres podany na wstępie niniejszego Regulaminu, niezwłocznie po odstąpieniu od umowy, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

  6. Sprzedający zwróci pieniądze za odesłane towary przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument – chyba że wyrazi on zgodę na inny sposób zwrotu – w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta, nie wcześniej jednak, niż otrzyma zwracany przedmiot.

  7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.


  8. WZÓR Oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

 (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

  [DANE SPRZEDAJĄCEGO]
  …………………………….
  …………………………….
  …………………………….

  Ja………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy   ……….…………………………………………………………………………………………………… ……., numer zamówienia……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .



Imię i nazwisko………………………………………………………….

Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)




  9. Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

    1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
   10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
   11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
   12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
   13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 10. Możliwość ze skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

    Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


7. Reklamacje


       1. W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie posiadała uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenie opakowania, przerwanie opakowania, prosimy o spisanie protokołu szkody - który jest podstawą do przeprowadzenia protokołu reklamacyjnego.

       2. Po spisaniu protokołu szkody należy niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie.

       3. W przypadku zaginięcia przesyłki rejestrowanej, po upływie czternastu dni od dnia jej nadania, możemy złożyć protokół reklamacyjny na poczcie.


        

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Promocje




































































































Informacja

Prowadzimy sprzedaż zarówno przez nasz sklep internetowy, przez serwis Allegro, a także poprzez zamówienia telefoniczne. Może zdarzyć się brak dostępności jakiegoś towaru.


Jeżeli ilość towaru dostępna na sklepie jest niewystarczająca, prosimy o kontakt - Postaramy się pomóc.

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.



{nocache:dfa4adba978f58d29a80adc6026216ec#0}
Click Shop | Hosting home.pl